Ajo Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mike Punte - WaarBenJij.nu Ajo Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mike Punte - WaarBenJij.nu

Ajo Curacao

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike

22 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Dit laatste bericht schrijf ik in een onbeschrijflijke toestand. Er was drank in het spel…

Maar laten we niet op de feiten vooruit lopen. Gisteren was mijn laatste volledige dag op het eiland. Ik ben urenlang bezig geweest met het schoonmaken van mijn kamer. Spinnennesten, stofvlokken en overige insecten…het was echt een smerige kamer. Maar dat krijg je als je vijf maanden lang niks schoon maakt. Daarna nog een paar uur met Sanne op ons Bonitostrand gelegen om de afgelopen vijf maanden te evalueren.

Daarna ben ik met een groepje voor de laatste maal gaan eten bij Plein Wilhelmina, bediend door Danny. Uiteraard een heerlijke natte Beatrix gegeten (knipoog naar Marijke) en het erg gezellig gehad.

Bij terugkomst hadden Willem-Jan en Rob ons nieuwe dakterras leuk aangekleed en daar hebben we het massaal met de hele groep op een drinken gezet. Dat, terwijl we ook het ‘sex-spel’ speelden. “Ik heb nog nooit…” en vervolgens iedereen die het toch had gedaan moest aan de zuip. Ook kregen we nog een mooie toespraak van WJ die bedankte voor de fijne tijd en van iedereen een plus en minpunt opnoemde. Hij had respect voor mij dat ik als jongste jongen in het huis toch met de ‘grote’ jongens mee deed. Het komt er nu suf uit, maar hij verwoordde het heel mooi. Vervolgens moest de hele groep een plus en minpunt over WJ, Rob en mij noemde. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik bijzonder knuffelbaar was, lief, schattig en het hart op de goede plek had zitten. Minpunt, ik had niks geregeld in de tijd dat ik hier zat en ik moest vanavond toch echt een meid zoenen. Daar heb ik geen gehoor aan gegeven, maar los ging ik zeker!!

Toen met z’n allen naar Mambo. Daar begon het feest pas echt. Iedereen ging helemaal los en drank vloeide rijkelijk. Ik zat braaf aan het bier, totdat ik opeens achter elkaar door wat Tequila shots aangeboden kreeg. En dat was cruciaal. Het gevoel dat je in de goot belandt, dat heb ik ervaren. :p Ik weet dat ik dankzij Sanne en Wilma thuis ben gekomen in mijn eigen bed, maar hoe zal voor mij altijd een vraag blijven. Dat was mijn eerste en laatste keer kotsen op dit eiland! Toch was mijn avond echt hopi bon en ik ga het stappen hier absoluut missen!

Nu lig ik lichtelijk brakjes op de bank, te lui om ook maar iets te doen. Helaas pakt die koffer zich niet vanzelf in dus dadelijk toch maar wat ondernemen.

(Oud)-Bonito’s, bedankt voor de fantastische tijd die ik met jullie heb gehad. We hebben gelachen, veel plezier gemaakt. Ik ga het hier absoluut missen. De relaxedheid, je eigen leeftempo bepalen en een non-stop vakantie gevoel. Dat zijn de sleutelwoorden van dit eiland. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het fantastische klimaat hier met een gemiddelde temperatuur van 30 graden. Net even op KNMI gekeken, het vriest in ons kutland! Gelukkig ontvang ik de warmte van familie en vrienden die ik na vijf maanden ook weer ga zien, dat maakt het wel weer een beetje goed.

Deze keer geen foto’s, ze zijn er wel, maar daar ben ik momenteel echt te brak voor. Over zes uur zit ik in het vliegtuig, weg van Curaçao. Ik heb nog hopi veel te doen!!!

  • 22 Januari 2006 - 17:28

    Susanne:

    Ey mike veel succes met de terugreis! Zie je snel weer!
    Kusjes Suus

  • 22 Januari 2006 - 19:15

    Marijke:

    Ahh Mike,
    het is wel heel klote he, om weg te moeten....
    Maar ja, jij hebt na oa Lea Maaike Ali en mijn persoontje toch even 3 maanden langer mogen genieten. En dat neemt niemand je af!
    Goeie reis alvast, en veel plezier thuis!
    Kus

  • 22 Januari 2006 - 20:02

    Maaike:

    Lieve Mike,
    Het zit er nu echt op. Wat is de tijd snel gegaan he? Wel fijn om straks je familie en vrienden weer te zien. Als je dit nog op tijd leest, een hele goede vlucht gewenst. Tot snel in Nederland. Liefs Maaike

  • 23 Januari 2006 - 03:14

    Saartjuh:

    Mikieeeee,
    We hebben niej eens afscheid genomen.. Nou hou ik daar ook niet van en ontwijk ik het liever...
    Maar gisteraaf was je ineens al weg... Vanmorgen heel vroeg, kwart voor 6, lag jij je kater weg te slapen... en ik was heel de dag op Klein Curacao :(
    Thanx voor je smsje, lees em net pas, want me inbox zat vol! En kwee niej of terug sms-en op je Curacaose nummer nog zin heeft!
    Ik heb een super tijd metje gehad, jammer dat je er nu al vandoor moet.. ik zit hier nog ff, maar dat is op zich geen straf!
    Groetjes aan je ouders ;)
    En ik zie je snel weer in NL!!!
    Liefs Sarah
    p.s. Haha... kheb wat foto's van jou gezien, boven de wc.. naja.. rest van de details bespaar ik maar :P

  • 23 Januari 2006 - 10:02

    Lea:

    he Mike, weer goed en wel aangekomen? Het is koud hier hoor, maar dat heb je nu vast al gevoeld, haha! En nu lekker vertellen over al je leuke momenten op het prachtige eiland. Gewoon lekker Erik zoekt een huis op Curacao kijken om het gevoel een beetje vast te houden..helpt een beetje hoor;)

  • 23 Januari 2006 - 14:24

    Ali:

    Ha Mike,

    Welkom in Nederland. Geniet van volledig mugloze nachten, laat je eten een kwatiertje staan zonder dat er een heel legioen mieren op af komt en geniet van de vertrouwde maaltijden van je moeder.

    Tot snel!

    Alex

  • 23 Januari 2006 - 17:57

    Wendy:

    Hee Mikie! We hebben wel afscheid van elkaar genomen, maar dat was zaterdagavond bij Mambo en ik denk niet dat je dat nog weet?!?! ;-)! Jammer dat je geen tijd meer had om langs mijn werk te komen om afscheid te nemen, ik blijf nog even hier, ik zal je zeker missen, ook de "karaoke" avonden. Als ik ook weer in Nederland ben gaan we zeker een keer naar de Skihut! Tot spreeks, veel succes in Nederland! Liefs en kus van Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2006

Reünie

24 Januari 2006

Diepvries

22 Januari 2006

Ajo Curacao

20 Januari 2006

Dolfijn

19 Januari 2006

Genezen
Mike
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 62093

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2005 - 15 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: