Dolfijn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mike Punte - WaarBenJij.nu Dolfijn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mike Punte - WaarBenJij.nu

Dolfijn

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike

20 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Nog twee nachten en dan zit mijn stage van vijf maanden in dit paradijs er op. Onvoorstelbaar, alsof ik pas een maand geleden mijn afscheidsfeest gaf. Ik zal mijn afscheidspraatje wel houden in mijn laatste bericht. Want ik heb veel leukere dingen te vertellen nu!

Gisteren heb ik de hele dag op Bon Bini Beach gelegen met Danny, Rob, WJ en nog wat Plein Wilhelmina collega’s van Danny. Weer lekker bijgekleurd (ik maak jullie jaloers als ik terug ben) en genoten van de zon. ’s Avonds riant gaan eten bij Rib’s Factory, alsof ik nog niet genoeg vetten binnen heb gekregen de laatste maanden. Mijn voornemen voor dit nieuwe jaar; iets aan sport doen. (Ja, ik geloof het zelf vooralsnog ook niet).

’s Avonds ben ik wat wezen drinken met enkele Bonito’s bij de Nachtwacht en aansluitend zijn we met wat Bonito jongens doorgereden naar Campo. Het hoerendorp van Curacao. Enkele showtjes bekeken, nodige biertjes genuttigd, m’n neus tussen een stel tieten gedrukt en de rest heeft wat lopen flirten met de hoertjes voor hun huisjes. Zover liet ik het maar niet komen, de show was al genoeg.

Vandaag heb ik echt iets te cools gedaan: zwemmen met dolfijnen! Zoals ik in een eerder berict al liet weten was dat het afscheidscadeau wat ik van mijn stagebedrijf had gekregen. Een prijzig cadeau, maar zeer zeker de moeite waard! Ik lag in totaal met nog drie anderen in het water en ik kreeg de volle aandacht. Je mag wat oefeningen met ze doen, waaronder natspatteren, ronddraaien en zingen en als je echt lief bent krijg je ook nog een kusje. Het meest coole was het vooruit laten trekken door twee dolfijnen. Zoals je op de foto’s ook kunt zien is dit absoluut een unieke en bijzondere ervaring die ik zeker niet snel meer zal vergeten! Dank je wel collega’s!

Dolfijn zwemmen foto’s:

http://server1.xboxworld.nl/~mike/curacao/dolfijn/index.html

  • 20 Januari 2006 - 19:41

    Marijke:

    Te gek wauw boem lauw bruut!
    Heel erg gaaf hoor met die flippers!
    Have fun!
    Kus

  • 20 Januari 2006 - 19:45

    Lea:

    ziet er helemaal top uit, geweldig!

  • 20 Januari 2006 - 20:02

    Stephanie(zusje):

    kei leuk mike,
    je hebt er echt plezier in gehad,
    dat blijkt wel uit de foto's!!!!
    p.s. tot maandag
    stephanie

  • 20 Januari 2006 - 20:59

    Ali:

    'Daar heb je Miiike, Miiike
    Hij is geweeeldig...
    Wat een dolfijn
    om trots op te zijn...'

  • 20 Januari 2006 - 21:15

    Anne:

    mikie.. hier mijn laatste berichtje voordat je trug naar huis gaat!! egt onwijs super dat je met dolfijnen hebt gezwommen!! egt super gaaf!! en ik wou ook ff zeggen dat ik geweldig heb genoten van je berichtjes en onze korte gesprekjes op msn! Ik weet cker dat dit een ervaring is om nooit te vergeten!! ik zie je vast wel weer in nl;):P
    Liefs en Dikke Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2006

Reünie

24 Januari 2006

Diepvries

22 Januari 2006

Ajo Curacao

20 Januari 2006

Dolfijn

19 Januari 2006

Genezen
Mike
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 62098

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2005 - 15 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: