Radiodebuut - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mike Punte - WaarBenJij.nu Radiodebuut - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mike Punte - WaarBenJij.nu

Radiodebuut

Door: Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike

30 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Het zit erop, mijn twee uur durende radiodebuut op Radio Notisia 107.9 FM. Zoals ik al eerder aankondigde was ik vandaag van vier tot zes op de radio met een jaaroverzicht van het Nederlands nieuws in 2005, afgewisseld met hits uit dit jaar. De afgelopen week heb ik samen met Bo, mijn stage begeleidster en eveneens presentatrice van het Nederlandse nieuws, het overzicht voorbereid. Ik hield mij met name bezig met de muziek en schreef er aankondigingen voor.

Vlak voor de uitzending was het nog even stressen om de puntjes op de i te zetten, maar toen begonnen we. Het eerste half uur kwam ik niet aan het woord, maar werd er audio gebruikt van RTL Nieuws. Achteraf bleek dat totaal niet verstaanbaar te zijn. Toen mocht ik, de aankondiging van het eerste nummer. Het klonk wat blikkerig, maar gaven aanvankelijk de schuld aan het nummer. Bij het tweede nummer hadden we precies hetzelfde probleem. Fijn, een technisch mankement, dat kon er wel bij. Juist waar ik de meeste energie had gestoken, moest weer mis gaan. En niet eens mijn eigen schuld!

Behalve dat ging het over het algemeen prima. Af en toe wat woorden en namen waarbij ik dacht...wtf…maar verder ging het hopi bon! En helemaal leuk om achteraf te horen dat er ook daadwerkelijk mensen geluisterd hebben!

Het wordt waarschijnlijk nog herhaald aanstaande zondag, maar ik kan me heel goed voorstellen als je dan niet kunt luisteren. :p Ik neem een digitale opname mee terug naar Nederland, dus liefhebbers kunnen het later nog luisteren.

--

UPDATE

Een vriend student van de ICA (Jeroen) heeft een leuke compilatie van mijn radio debuut gemaakt. Vooral het einde is grappig. De file vind je hier:

http://www.joenuzzz.nl/extra.html

--

Wat heb ik de afgelopen dagen nog gedaan? Eergisteren ben ik met een grote groep gaan eten bij De Tropen voor het afscheid van Sasha. Zij is de laatste die deze maand vertrekt. Op de terugweg kwamen we vast te zitten in het verkeer. We merkten al enige drukte op toen we naar De Tropen toe reden. Er vond een zogeheten Paraga plaats, een gigantische vuurwerkshow die door vooraanstaande bedrijven op het eiland wordt georganiseerd. En dat zijn er best wat! Bovendien is alles wat in Nederland illegaal is aan vuurwerk, hier legaal. Heel-veel-klappers en het grootste siervuurwerk er bestaat, je kon het zo gek niet bedenken of we zagen het. Werkelijk super om te zien!

Gisteren lag ik vroeg op bed. Nadat ik thuis kwam van werk om half 7 (ja, hier wordt ook wel eens aan overwerken gedaan), voelde ik me ongezond misselijk. Dus nog geen uur later lag ik op m’n nest, om er vervolgens pas weer kwart over zeven de volgende dag uit te komen. Klokje rond geslapen en dat heeft me heel goed gedaan!

En nu is het echt aftellen, de laatste dagen van 2005 zijn ingegaan….

  • 30 December 2005 - 15:02

    Michael:

    Hey rock dj, lekker radio debuut. tot over een paar weken!

  • 30 December 2005 - 20:38

    Marijke:

    Wah! Ik hoor mijn Bonitovriendje!! :)


    Rinus Michels? Di(e)rect?Mike!
    Spreek uit als *Mieguls*
    Deze foutjes zijn we zo vergeten hoor, met jou vriendelijke Nijmeegse stemmetje maakt het niet uit wat je zegt! Het klinkt gewoon lief! Haha!

    Ben wel jaloers op jullie hele kicke vuurwerk, misschien heeft Tante Annie ook nog wel wat strijkers of lawinepijlen!

    Speaking of lawines, hier is het fuckweer...ben uitgegleden met mn scooter. Niks aan de hand, maar wel lastig!

    Maar misschien straks nog even met de billenslee van de rol af glibberen!
    Ach ja het is weer es wat anders dan duiken tussen de schildpadden!

    Mikie! Heel veel plezier nog en een hele goeie jaarwisselinge gewenst!

    Als het goed is komt mijn geheime post nog aan, heeft een beetje vertraging opgelopen.

    Groeten aan alle bonito's!
    Kus! Marijke

  • 30 December 2005 - 20:43

    Marijke:

    Trippin' !!!!!
    Speciaal voor mij zeker :)

  • 30 December 2005 - 21:17

    Ali:

    Ha dj Mike! Gefeliciteerd met je radio optreden (je debut was het niet, dat was natuurlijk de promo voor De Makelaar). Weet je nog dat je in september niet tevreden was met je stage (het maken van funda.an), dat is nu wel mooi anders!

    Veel plezier morgen bij de jaarwisseling, dat moet vast een bijzonder spectaculair feest worden!

    Groeten aan alle bonito's, op Curacao en in Nederland. Het is leuk om te lezen dat veel andere bonito's in Nederland de berichten van jou en andere bonito's op Curacao lezen en erop reageren.

    Ayo! Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2006

Reünie

24 Januari 2006

Diepvries

22 Januari 2006

Ajo Curacao

20 Januari 2006

Dolfijn

19 Januari 2006

Genezen
Mike
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 62231

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2005 - 15 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: